Saturday, April 30, 2011

Habbo.. HATE U !


Assalamualaikum.. hari ni nak cerita pasal semalam.. semalam.. aku main habbo.. aku x geti sangat sebab baru main sebulan.. then aku nak trade kredit.. so.. aku tanyelah sorang mamat ni cam mane nak dapat kredit dalam habbo.. then dia cakap lah kan care2 nye.. pastu .. aku kene TIPU ! rupa-rupa nya.. dia yang ambik kredit aku ! dahlah kredi hanphone aku dia tolak RM6 .. uuwaaaa....



tak pelah.. jadikan ini satu pengajaran ye kawan2 sekalian.. jangan mudah percaya ngan orang lain.. uhhh.. forget it.. hari ni x de pape nak cerita.. cuma aku cerita sikitlah pasal game Habbo Hotel ni eh...


Habbo ni kita mcm facebook gak.. kene wat account.. tapi kita boleh main Habbo kat facebook.. search je Habbo Hotel.. best gak lah.. satu dunia main ! 

then nak cerita pulak pasal Putera William dengan Kate Middleton.. sweet couple !!


aku x tahu kenape.. aku rasa terharu.. gembira.. and something yg x tahu nak cakap lah.. ape-ape pon.. congrats kat diorang.. tapi.. ade satu pertanyaan untuk korang.. korang kenal x Putera William and Kate Middleton ni sape ?? kalau x tahu.. hmm.. x tahu aku nak cakap ape... ok lah... maggi saye sudah kembang.. *ingat lagu x ayat tu??  hahaha.. end of story.. bye-bye..



TO AINA FATNIN.. MISS YOU TOO...


From: -Muhd Fadlin-




No comments: