Tuesday, April 19, 2011

Happiness... Singing...

Assalamualaikum... hari ni x de pape pun nak citer sbnrnyer.. cume nak cerita pasal kegembiraan aku hari ni... hari ni aku asyik menyanyi jer..



tadi aku lepak2 jap ngan Wani, Rasmeera and Amy.. Ras suruh aku nyanyi lagu Usher.. bile aku nyanyi lagu lain kang.. dia suruh nyanyi lagu usher gak.. ayoooo... aku x tahulah lagu2 Usher ni.. 


pastu tadi pergi kat blog Farah jap.. dia cakap hari ni dia sakit hati kat seseorang.. haishhh... no comment ..


then pergi lak kat blog Aisyah.. ntah ape bende dia crite ntah.. pasal Maher Zain lak perginyer... hahahaha...

Then nak crite lak masa Seni tadi... entah kenapa hari ni Cikgu Hussein baik semacam jer... but aku lupa nak ingatkan dia supaya cerita pasal.. bila kita akan kena demam.. sebab mula2 tu dia dah ckp nak cerita pasal tu lepas dia ambik kehadiran... kesudahannya.. dia lupa.. aku pun lupa.. tapi hari ni.. for the first time.. kitorang dapat wat aktiviti melukis luar bilik seni.. sejuk jer... udara 'segar'.. hahahaha... 

End of story.. bye-bye !! kalau nak suruh aku nyanyi.. suruh jer.. okay !


No comments: