Tuesday, April 12, 2011

LAPAR !!

Assalamualaikum.. hari ni nak cerita sikit lah.. pasal lapar ! tadi, mase kat sekolah.. aku lapar giler.. nak kate x makan, aku makan.. banyak gak lah.. hahahahaha.... tapi ntah kenape aku rase lapar giler... 


   


then, aku pikir2.. hmm.. x perlah.. tahan jelah sampai rumah.. sampai jer kat rumah.. BANG !





aku letak beg.. bukak tali leher, terus gi dapur.. ambik nasi.. bnyk giler nasi tu.. pastu nak tahu aku makan ape ??



-telur itik masak gulai-


dengan..



-ayam goreng-


hahahahaha... sedap giler.. Rasmeera, sedap lagi ayam ngan telur itik tu drpd udang kau (agaklah.. hahahahaha)... agak mmg rezeki aku.. adik aku x habis makan.. ape lagi.. aku makan lah adik aku punyer nasi.. haii.. rezeki..rezeki.. alhamdulillah..





then, selesai makan.. sendawa lak.. kuat gak lah.. hahahahah !! XD





alhamdulillah... kenyang aku hari ni...









syukur alhamdulillah..





so hari ni.. mmg badan aku berat giler.. from that story.. aku rase lain kali kita x payah lah nak makan banyak2 sangat sbb nanti dia akan menyusah kan diri sendiri gak.. that's all for today.. bye2 !!





From: -Muhd Fadlin-



No comments: