Tuesday, April 26, 2011

What ?

Assalamualaikum.. nothing to say.. ckp melayu lah.. hari ni aku duk belakang ngan Putera... but.. Syaza ckp aku ade geng baru.. bukan geng barulah.. aku duduk belakang sebab.. mase waktu Matematik.. putera duduk sorang2.. so putera ajak aku duduk sebelah dia.. for A WHOLE DAY.. so aku pun x kan nak duduk sorang2 kan ?? aku duduk lah sebelah putera... then after rehat.. aku still duduk kat belakang lagi..  ntah nape aku rase best lak duduk belakang.. aku pun duduklah sampai balik.. sbnrnye.. aku duduk belakang x bermaksud pun nak sakitkan hati sape2.. okay ! 



aku takkan lupekan kawan2 aku... so, korang janganlah risau.. aku nak jugak sekali sekala jadi orang nomad.. hahahaha.. pindah randah lah katakan.. end of story.. 



From: -Muhd Fadlin-

No comments: