Friday, April 22, 2011

A Whole Day With Happiness

Assalamualaikum..  ni sebenarnye kisah yg terjadi semalam... oklah.. kita start dari yang happy dulu.. semalam kitorang Wani, Farah, Aisyah, Ida, Amir, Yasmin and Amy pergi main boling ! hmm...



Then cerita sedih lak.. x yah lah cerita.. malu lah.. hehehe ;) nak tahu x.. mase ngah main boling tu.. aku teman Amy.. pastu Amy ni.. dah habis jer game.. dia terus keluar.. sbb dia geram sangat.. then dia lupa yang dia keluar pakai kasut boling ! sumpah lawak.. hahahaha..  masa turun dari escalator baru aku perasan dia pakai kasut boling !..  aku tergelak-gelak mase tu.. then score yang aku dapat 46.. teruk giler ! Wani and Farah 47.. Aisyah and Amy 51 .. aku low dari Farah.. so aku kenelah belanja dia McFlurry... tp aku cube nak lupekan dia ni pasal McFlurry...

pastu.. cerita ape lagi ek.. hmm.. pastu aku, Aisyah, Wani, Farah and Amy gi makan kat Food Court.. tingkat 2 kat Parkson..


Sweet memory ngan korang ! best giler.. hope kita akan dpt wat cam ni lagi.. lagi best dari ni !! yang penting..

AKU AKAN KALAHKAN FARAH DALAM BOLING !

Bye-bye.. tu jelah nak cerita.. 


From: -Muhd Fadlin-


No comments: