Saturday, May 28, 2011

BERWAJAH BARU !

Assalamualaikum.. before aku start story morry.. aku nak cakap sorry.. hahahaha... sebab apa... sebab kan aku dah janji nak bagi tahu kategori2 masa hari guru tu kan? aku lupalah.. sorry eh.. satu jer kategori yang aku ingat..


-ANUGERAH GURU EMAS-
Puan Maimon binti Yusof


sebab apa aku ingat kategori tu ? sebab cikgu maimon great giler !! kalau time dia mengajar.. memang best ! tapi tu masa form 1 jer... hehehehehe... 




Back to my story, berwajah baru?? apa yang berwajah baru? muka aku ke? x lah.. blog aku ni haa... kan nampak baru tu... hehehehe.... hari ni.. memang seharian aku fokus kat blog ker... tapi x lawa2 jugak! hahahahaha... URL pun aku dah tukar tau! hmmm... hari ni dah start holiday !! yay! Happy Holiday guys!! enjoy your holidays !! huhuhu... 





walaupun holiday 2 minggu... tapi jangan lupa dengan Pakej Percutian !! korang tahu apa maksud Pakej Percutian ?? its mean holiday work !! 




waaaaaaaaaaa!! baru nak enjoy tau! tapi x pe.. sebab x delah banyak sangat.. okay.. ade story lagi x ek?? hmmm.. rasanya dah x ade kot... nanti kalau ada story.. aku share2 kay! oh ya ! ada satu lagi story ! tapi aku akan share esok! hehehehehe... bye2..

From: -Muhd Fadlin-

No comments: