Tuesday, May 10, 2011

Hari Ini...

Assalamualaikum.. hari ini.. macam-macam terjadi.. kita start dari pagi dulu.. pagi tadi.. haaa.. pagi tadi ada pemeriksaan gigi !! OMG ! 



mula-mula sampai jer aku relaks tau.. sekali lepas kena check.. nurse tu cakap 'scalling.. tunggu sini ye..' waaaaa !! masa tu jantung aku berdegu kencang !! sebab aku x tahu scalling tu ape... aku ingat kan kene pakai playar ker.. paku ke.. rupa2nya x.. hahahaahaha.. scaling tu dia bersihkan je gigi kita.. ngilu ! tapi x pe.. lepas habis scaling jer.. gigi rasa macam.. rimas ! 




Sekarang pasal petang tadi.. huhuhuhuhu... hari ini main boling !!


so.. dah siap2 tukar baju semua.. terus pergi Parkson... so mainlah boling.. yang excited nya... for the first time skor aku lebih 100 !! (bajet kali ke-2)  hahahahahahaha.... itu untuk game pertama.. 108 skor aku.. second game... hmmm.. HAMPEH ! nak tahu berapa ?? jauh giler beza !! 40 jer !! dah x leh nak bajet lagi dah... tapi apa2 pun.. enjoylah hari ni... namun.. apa yang aku x puas hati... 
FARAH MASIH KALAHKAN AKU LAGI !! 
waaaaa... total skor untuk first and second game aku 148.. tapi Farah ... 149 !! waaaa... beza dia satu jugak ! hari tu pun satu jugak !! eeeeee... x pe x pe.. kau tunggu Farah.. okay.. sampai sini jer... lain kali aku story2 lagi.. bye2.. !!




From: -Muhd Fadlin-

No comments: