Tuesday, July 26, 2011

Back To Normal..

Assalamualaikum...


haishh.. awesome day! hrmm.. nothing much to say.. it was back to the normal and cheerful situation.. YEAY! the problem has been solve! and today.. just wanna tell u all.. today i should go to the library... ermmm.. malaslah nak speaking.. kang aku sorang aje yang paham.. okay..  petang tadi.. sepatutnya.. aku, Alia, Suhaida, Putera pergi library tau.. tapi.. ada timbul satu idea yang saaaaaangat awesome! aku ajak dorang main boling! hehehe... ermm.. sebenarnya aku tak puas hati tau sebab tak dapat main boling dengan 2 Hishamudin hari tu! eeeeee! tu yang aku main hari ni.. hahaha.. ada kaitan ke? ada kot... jadi.. pada permulaan, skor agak awesome la... tapi lepas round ke-5 tu.. aku dah pancit! aku tak tahu nape.. maybe sebab Farish ada kot.. hahaha.. Farish.. aku gurau je.. tapi memang betul pun.. sebab Farish tu kan... eeeee! asal time orang lain nak baling bola je, mesti dia annoying orang tu.. example.. time tu aku nak baling bola tu.. eh baling ke campak? or slide? pape jelah.. msa aku nak baling bola tu, Farish ni pergi kacau.. dia pergi jerit: 'BEARRRR!!' eeeee... sabar jelah... pape pun.. best lah hari ini.. cuma agak tak puas hati sebab Suhaida tak main tadi! dia 3 kali baling je bola tu.. pastu dah.. dia give up... rugilah... tak pelah... btw..  AWESOME!


From: -Muhd Fadlin-

No comments: