Monday, August 29, 2011

Goodybye Ramadhan, I Will Miss You :')


okay.. hari ini last kita sebagai umat Islam berpuasa di bulan Ramadhan.. memang aku mengaku banyak kenangan manis dan PAHIT yang aku dapat masa di bulan Ramadhan ni. Diharapkan bulan Syawal yang akan aku tempuh bermula esok, akan memberikan kenangan manis buat diri aku. Jadi, di kesempatan ini, aku, Muhd Fadlin bin Muhammad Firdaus Chan, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Aku nak minta maaf kepada kawan-kawan dan followers semua andai aku pernah terkasar bahasa. Buat kwan-kawan, aku minta maaf kalau aku ada buat salah silap, terkasar bahasa, ter'moody' sana sini, sakitkan hati.. Minta maaf sangat-sangat ye. Sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri!! Selamat tinggal Ramadhan, Selamat datang Syawal. Semoga dapat memberikan kenangan MANIS dalam hidupku..

Toeiie

ahhhhhhh i'm a mother f-ckin monster!

just say those words.

From: -Muhd Fadlin-

No comments: