Monday, August 22, 2011

Sorry, Lama tak update



HOLAA!
sorry semua sebab lama tak update <--- macam ade je yang nak baca blog aku http://www.emocutez.com
okay, nak cerita sikit pasal hari ni.
tadi, aku ngan kawan-kawan yang lain kena jual kad raya..
then, memang SANGAT lama aku jual kad raya tu.
boleh dikatakan, dari pagi aku tak masuk kelas.
hehehe. bukan selalu kann?
then, lepas waktu rehat, memang aku tak masuk kelas langsung!
yelah, busy lah friendd. bukannye ponteng..
lepas tu, kitorang nak rehat kejap kat library..
sekali datang pulak Amy dengan Farah..
suruh kitorang balik kelas.. adoyai. baru nak rehatt..
letih tau sebab seharian buat kerjaaa!
then, lepas Farah and Amy keluar library, Athirah pulak masuk.. suruh kitorang masuk kelas..
hahahaha! memang tak ada masa nak rest.. tapi, bila balik je rumah,
perghh! memang dapat rehat yang terlebih cukup-nye!
hehehehe, so the conclusion is,
TODAY IS THE MOST TIRED-DY DAY!
semalam aku ade tengok cerita Magika!! memang awesomee! hehehe,
ketinggalan zaman  betul aku ni, orang lain dah lama tengok Magika tu,
aku ni, baru nak tengok.. hehehe.. tak pe tak pe,
at least aku tengok kan?
sampai sini je ye.. byee!


From: -Muhd Fadlin-


No comments: