Wednesday, September 21, 2011

Day 1#10 things about me.

Hai korang, hari ini fadHlin nak start buat challenge yang fadlin dapat dari Aina and Amylia. Baca post title and paham sendiri. Okay, start.


  1. Senang sangat kecik hati. (ramai tak tahu ni)
  2. Suka makan bila stress. HAHA. pun ramai tak tahu
  3. Birthday saya 13 Mac 1997. siapa x wish nanti, aku bunuh
  4. Suka gelak! ramai tahu kann?
  5. suka berterus terang, kalau time nak terus terang tu, memang suka pakai ayat yang pedas-pedas. Pedas? :O
  6. Pantang nampak peluang, kalau ada jer peluang kat depan mata, confirm terus ambik tanpa fikir dulu apa keburukannya.
  7. Suka berlawak, tapi amat garang! Jadi, jaga jaga yeaa..
  8. Kuat cemburu. mesti tak sangka kann?
  9. Suka lagu-lagu yang jiwang jiwang :)
  10. saya mengaku sebenarnya saya pandai berlakon, i mean, bukan berlakon yang macam pelakon tu, contoh, saya tengah sedih, tapi buat-buat happy :)

Okay, itulah saya. Thanks to Fatnin sebab telah menarik minat saya untuk join challenges ni :)

From: -Muhd Fadlin-

1 comment:

Aina Fatnin Mohd Lokman. said...

wooo.. banyak benda aku tak tahu selama neh. :D all secrets revealed laah kan,. ;)