Saturday, September 10, 2011

Jom Join First Giveayaw gula-gula Pelangi


Hai hola hello! hari ni saya join lagi satu GA sebab, nampak macam best je. Okay, sebelum saya mulakan entri ni, saya nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat akak gula gula! hehehe. Okay, jom mulakan entri ni. Syarat-syarat penyertaan:


Follow blog akak gula gula dan Cik Wawa selaku sponsor hadiah. (Done)
Buat satu entry bertajuk "JOM JOIN FIRST GIVEAWAY gulagulapelangi" (Done)
Copy dan paste banner GA. (Di bawah syarat-syarat ni)
Tag dua orang blogger. (Di bawah syarat-syarat ni)



Saya tag kan kepada:

Sesiapa yang berminat, sila klik banner di atas, hadiah yang menanti sangat lumayan! kalau nak tahu hadiah dia apa, join lah GA ni. Okay, sampai sini sahaja. bye! Ehh, lupe lak. untuk pengetahuan semua, kita boleh buat wishlist hadiah tau untuk GA ni. jadi wishlist saya:

  • KALAU BOLEH, nak handphone Sony Erricson W910i (mesti tak boleh kan? hehehe)
  • Kalau yang first tu tak dapat, saya nak 'pencil box' warna purple yang besar sikit la.
  • Las, nak beg sekolah warna purple yang boleh muatkan buku untuk sekolah menengah.
  • Kalau boleh nak minyak wangi Pure Perfume untuk lelaki.
  • Last, kalau boleh nak beg sekolah warna purple yang boleh muatkan buku-buku untuk sekolah menengah.
Itu sahaja, hehehe. sorry sebab wishlist banyak sangat. Bye!
From: -Muhd Fadlin-

No comments: