Sunday, October 02, 2011

Contest Blog Gaya Saya


Hai hola hello!
Haish fadlin ni, berapa banyak contest dia nak join ni?
HAHA, actually saya join bersebab eh. bukan saja saja tau 
Okay, jadi contest yang saya nak join hari ni bertajuk:
Haa, tu banner contest. nak join? Klik banner kay?
Nak tahu syarat-syarat? Baca bawah ni:


Memandang kan saya tengah rajin, meh saya bagitahu hadiah dia apa.

Tempat pertama : F ull edit blog + header + Top up RM 5
Tempat Kedua : Edit blog + header + Top up RM 3
Tempat Ketiga : Edit blog + header
5 Orang pemenang KHAS : Free header

Jadi saya nak tag:

Korang , saya meng-invite korang untuk join contest ni.
sebab owner blog suruhh! HAHA, gurau gurau.
Join tau! Followers and readers semua, JOIN!
Kbai.

From: -Muhd Fadlin-

1 comment:

Aina Fatnin Mohd Lokman. said...

thanks thanks thanks thanks thanks. :)