Saturday, October 01, 2011

Contest Blog Hot and Cool


Hai hola hello.
Hari ni nak join satu contest yang saya jumpa dekat blog AM
Dia ada buat satu contest yang sangaaattt awesomee!
Okay, masa baca entri pasal tu kat blog AM,
terbaca pulak ayat ni "pndai bodek di entry:D"
aduhh, saya manalah geti nak bodek bodek ni.
HAHA, takpe saya bodek jugak yer. nanti jap lagi, saya bodek puas-puas.


Okay, itu banner contest. Sape nak join, klik banner yer.
Cube korang perhatikan blog AM ni,
cantik kann?? tengok gabungan warna dia, wahh awesomeee!
Lepas tu, header dia, perghhh cantik tuhh.
yang paling saya suka, dia punya 'Assalamualaikum' tu, COMEL!
Favicon dia pun comel tau, cute jer.
Kesimpulannye, memang blog AM ni comelll sangat (ikhlas ni :D)
Jadi, dekat sini saya tag:


Hope sangat ada rezeki untuk menang sebab saya nak sangat contact lens tuuu :D Hehe, tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia sape lah tahu kann? 

From: -Muhd Fadlin- 

2 comments:

Ainatul Mardhiah said...

Yes Fadlin, saya dah comment !! hehe.. bodek membodek ni sy tak pandai sgt.. hehe.. Saya nak la masuk contest-contest ni... nnti awk buat la eh? hehe.. kalau Fadlin buat Ainatul masuk. haha.. insya-Allah.

Aina Fatnin Mohd Lokman. said...

thankssssssss a lot. :) HEHEE~