Thursday, October 06, 2011

Today



Hai korang. Hari ni saya tak pergi sekolah..
nak tahu sebab apa? HAHA, tak nak lah bagitahu, malu.
Jadi, bila tak datang sekolah ni, memang rasa rugi tau.
Yelah, tak dapat nak bersama kawan-kawan, tak dapat nak jumpa cikgu.
Yang paling dahsyat, tak belajar Math.
aduhh, dah lah math saya lemah, kene pulak hari ni ada math. tak datang pulak tu.
aduhh, saya dah mula risau pasal PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN!
macam mana lah result agaknye nanti. Just tunggu jelah.
btw, mungkin ini post terakhir kot sebelum exam. 
and kalau saya nak buat post pun, maybe pasal contest or GA.
Okay, lepas ni saya akan lebih fokus untuk study and edit blog,
sebab pakai classic template susah nak edit woo!
Okaylah, ada 2 folio nak kene buat ni. hantar esok -.-
Kbai.


From: -Muhd Fadlin-

No comments: