Saturday, October 15, 2011

Tutorial? Sabarr..


Hai bloggers :)
Hari ni mood ada baik sikit untuk update blog.
But, post pendek jelah.

Click here for more inspiring photos!

Hermm, sebenarnya hari tu saya ada buat kan post pasal EXAM !
Haaa, ni nak kena ulang balik lah ni.
Okay, takkan tetibe nak marah2 takde sebab kan ?
Macam ni, haritu ramai message kat fesbuk saya.
dorang tanya, kenapa saya bila saya tekan 'Tutorial' kat blog awak tu, tak boleh bukak?
Okay, kat sini saya bagitahu.
"SAYA SEKARANG TENGAH ADA EXAM AKHIR TAHUN"
jadi, saya takde masa nak edit2 blog tutorial tu.
jangan risau, nanti dah siap blog tu, saya bagi korang tengok. 
Tapi, please lah. stop tanya pasal blog.
Bukan saya tak nak ajar, tapi..
bila korang dah tanya satu tuto, then saya dah ajar, korang pergi tanya beribu-ribu soalan lagi.
kang kalau tak layan, ada yang cakap SOMBONG lah, BANGLA lah.
tu buat saya menyampah tu! orang dah tolong kau, x geti nak hargai ke?!
terima kaseh pun xde, pastu nak kutuk2 orang.
Beware, saya ni jenis berdendam.

Click here for more inspiring photos!

Tambah tambah lagi, sekarang ni saya ada banyak masalah.
Jadi, tolong lah jangan tension kan saya lagi.
dekat sini saya nyatakan.

TANGGAL 20 OKTOBER 2011

korang boleh tanya balik segala tutorial yang korang dah hantar kat saya tapi saya tak balas tu.
sorry sangat-sangat saya tak balas mesej2 korang.
bukan tak nak balas, tapi buat masa sekarang ni, saya tengah busy sangat2.
tolonglah paham kay? thanks :)
Jadi, buat masa sekarang, saya remove dulu button TUTORIAL tu.
nanti saya letak balik bila dah siap edit blog tuto tu.
And lagu satuu !!
GOOD LUCK UNTUK SEMUA YANG AKAN MENGHADAPI PEPERIKSAAN AKHIR TAHUNNN !! GOOD LUCK KORANGG!!

hehehe, ingat ni..
DON'T STUDY HARD, BUT STUDY SMART =)  

Okay, itu jer untuk hari ni. 
Kbai.

Click here for more inspiring photos!
From: -Muhd Fadlin- 

No comments: