Friday, November 25, 2011

Giveaway by Aida Shafiena & Fasihah Latiff


(klik untuk join)

Heyo.
Saya tahu mesti dah ramai giler join GA ni kann?
Tapi saya baru perasan saya kena tag dengan Farahin :D
Hah, lama betul tak join GA ni, hehe, mengidam pulakk :D
Seriously, saya nak sangat owl nekclace tuuuu, hope menang, AMINNN :)
Meh saya bagi tahu syarat-syarat :

  • Wajib FOLLOW blog Aida Shafiena dan Fasihah Latiff. (done)
  • Wajib LIKE fanpage sponsor (done) 
  • A Malaysian blogger only (i'm Malaysiaannn (!) )
  • Comment dalam blog Aida atau Fasihah.
  • Tag 2 orang blogger (minimum)
  • Letak banner di entry (done)
  • And WAJIB klik >here< (done)

Hah, nak tahu hadiah hadiah dia? Mak oii, tak terlarat den nak senaraikan dee..
Kalau nak tahu hadiah, jomlah join.
Lumayan lorhh :D
Jadi saya nak tag :
Okay, rajin saya tag , hoho. 
Warghhhh , tetibe mengantuk. HAHA pukul 2.45 pagi kauu :D
Klah nak tido. Kbai.

Tonight it's only you and me. So, let's make our dreams come true  

No comments: