Wednesday, December 07, 2011

Today : SAYA BUAT CHURP CHURP!



Heyo.
Second entry for today. Jam laptop menunjukkan 1:55 AM.
HAHA, just wanna share. SAYA BARU BUAT CHURP CHURP!
Churp Churp? Apa tu? Tak pernah dengar pon!

HAHA, saya selalu dengar. Tapi tak tahu pe benda.
Ohkay ohkay, sekarang saya dah tahu da . Korang nak tahu? Nanti saya bagitahu apa benda Churp Churp tu.
Excited sangat ke nak tahu tu ? Ish ish, sabar sabar. Saya janji nanti saya ajar!
PINKY PROMISE!

Okay, saya bagi hint sikiitt jer okay?
Churp Churp ni, boleh bagi kita duit dengan senangi giler babeng lah! 
Haa, serious excited ni. Sebab DUIT kan? Sape tak nak? 
Sape tak nak duit tu, something wrong somewhere tu -.-
HAHA, okay. Ada orang kata saya dah sombong la.
Tak nak tegur kat Facebook. HAHA, memanglah. 
Sebab, saya online Facebook, just untuk check message, check notif, check friend request.
Sometimes stalk orang gak . Lepas dah selesai semua kerja berfaedah tu, saya terus bukak website ni :


HAHA, saya akan godek segala benda yang ada kat situ :P
Actually nak tengok Masterchef Malaysia tau.
Tapi, apelah ke pandainya Astro ni, tak ada ulangan Masterchef pun!
CEHH! geram bebenor den! Yelah, sekarang tak dapat nak tengok Masterchef sebab TUISYEN!
Saya ulangi dengan lebih tepat, jelas, padat, mutakhir.


Haa, dengar dah? Paham dah? HAHA, ramai tak suka tuisyen kan?
Pelik betul saya. Saya suka giler kot pergi tuisyen tu. Serious AWESOME!
Haa, awesome kan? hehe.
Maybe dorang tak suka sebab penghuni pusat tuisyen tu tak peramah macam tempat saya tuisyen kot :D

Okay okay, dah jauh dari topik asal. CHURP CHURP! HAHA!
Serious suka giler. Korang dah dengar kan hint dia tadi?

BOLEH BUAT DUIT DENGAN SENANG GILER BABENG!!

Sejak biler ada perkataan babeng tu? saya pun tak tahu -.-
Ke ada yang dah paham paham sikit pasal CHURP CHURP ni?
Haa? Ada yang dah paham? Cuma tak geti nak daftar je?
Okay okay, korang tak tahu nak daftar kat mana?

(klik that word)

Haa, rasanya tu jer kot malam ni. 
Hehe, rasa rajin pulak nak buat entri tengah tengah malam buta ni :P
OOOPPP!! Sebelum korang tekan button [x] tu, 
Please klik HERE (Y)

HAHA, sorry kalau menyusahkan korang yer.
Kbai .


No comments: