Thursday, January 26, 2012

Skin Daripada Nurin Asyada ;)



Assalamualaikum and Heyo.
Korang tengok blog saya, bertukar dah kann? Template ni limited edition tau dari Nurin Asyada ;)
Korang carilah kat mana mana pun, tak jumpe de. LoL XD

Sebenarnya, haritu ada join GA yang Nurin buat. Then bila tahu Nurin buat, of courselah saya join. Yelah sebab time tu hadiah dia pun lumayan. Peerghh, memang rugi sape tak join :D
Tapi GA tu tak lama sebab Nurin ada masalah internet. So, GA berlangsung dalam 3 hari kot tak silap. Walaupun 3 hari, ramai jugak tau yang join ;)

Sekali terbaca entri INI kat blog dia ;)
Lepas dah baca tu, HAHA, tersenyum lebar den! Terus on FB and cepat cepat message dia. Excited tahap gaban dah time tu x)

Jadi dalam entri ni, saya nak berterima kasih atas skin yang comel ni. Walaupun susah nak edit ==' tapi saya suka sangaattt :) Mungkin saya edit lagi buruk dari yang asal, saya minta maaf ;(

Kepada korang semua, kalau nak preview asal template ni macam mana, klik SINI
And please click SINI boleh? HAHA :D
Kbai.

TERIMA KASIH NURIN ASYADA.


No comments: